marți, 22 octombrie 2013

Wake up people !

   De ce sunt oamenii procleti? ce intrebare vecheee.....si totusi nu pot uita de ea caci zi de zi mai dau peste cate un machiavelic. Cred ca...fiecare din noi am avut momente de fatarnicie, true....e ceva firesc pentru rasa umana, insa cum faci sa ajungi sa fii asa non stop, sa te acapareze si sa traiesti fiind duplicitar mereu? e un subiect tabu.
   Treaba sta in felul urmator, toata lumea cauta atentie, celebritate. Nu am intalnit prea multe persoane in viata mea care sa doreasca sa nu se intinda mai mult decat le permite plapumioara lor. In genere, se calca si pe bucata altuia si tot asa. Am sa ma exclud din acest cerc si am sa pun problema ca un simplu privitor.
  Cunosc grupuri de oameni, si alte grupuri de oameni, cu statut social diferit si care nu au socializat in viata lor...ba chiar puteam sa pariez ca nu or sa o faca vreodata. Am mai crescut, ne-am mai dezvoltat, statutele s-au schimbat si hop...vedem cum X care daunazi se stramba la Y , sunt BFF ( best friends forever), si stai si te intrebi de unde si pana unde se intampla asta. Cineva gandeste cumva, e adevarat, parerile se pot schimba, dar in asa hal incat sa vedem atata siropel pe siteuri de socializare? pai acum ceva timp isi dadeau ignore pe toata linia....si acum se taguiesc pe la cafelute, se pupa pe toti obrajorii, eventual mai racoleaza alti de X si alti de Y care nu aveau treaba unii cu altii, care se cunosc de prin liceu, gradinita, scoala genereala sau ce mai stiu eu...si acum ies impreuna in cluburi si se distreaza si frateeeeeee de unde atata prietenieee????
     Sunt neutra si fata de X si fata de Y, am o relatie buna cu acesti oameni, cu aceste grupuri de interes, le numesc "cunostinte", insa le cunosc parerile si ceea ce gandesc unii vis a vis de altii. Care e scopul acestor aliante oameni buni? cu ce va ajuta ca se revarsa atata iubire din voi , de unde nici praf nu era? sincer asta ma intreb.
   Unii se plang ca nu se simt iubiti, apreciati sau bagati in seama. Nu va dati seama ca persoanele care v-au apreciat, care au stat in umbra si carora le-a pasat de voi, le-ati dat la o parte pentru un Y dintr-asta aparut din senin?  Recunosc, am crezut si eu la un moment dat ca sunt prietena buna cu cineva, si am primit un "talk to the hand " sau " te sun acus sa ne vedem"  cand a venit un Y mai cool :)) defapt in ce consta sa fii cool? sa te dichisesti bine cand te ridici din pat, sa bei cafeaua zilnic in acelasi loc ( nu foarte ieftin) pe banii parintilor, sa stai acolo pana la pranz, eventual sa si mananci, sa te destrabalezi ca sa ai ce poze sa pui pe facebook , pupici, hugs, bff forever si alte prostioare de genul....si apoi sa fii lipsit de afectiune? wake up people !
   Chestiile astea trec, gradul de intelepciune mai creste, altele sunt valorile vietii, altii sunt prietenii, nu cei care stau pe langa voi ca aveti like-uri pe facebook sau instragram sau ca va cheama nu stiu cum, sau ca aveti nu stiu cati bani. Nu faceti nimic fara iubire, sanatate si implinire, si ceea ce vad in ultima vreme e departe de linistea pe care toti o cautam. Apreciati o vorba scumpa de la un batran, apreciati cand cineva se sprijina pe umarul vostru sau cand cineva va suna sa va intrebe daca sunteti ok, si nu ce faceti deseara ....dar multi nu stiti. Asta e......oricum. WAKE UP PEOPLE !
Punct.

Niciun comentariu: