joi, 27 aprilie 2017

Îmi asum.

Meditez, gândesc și îmi asum,
Am ajuns pe un drum pe care nu credeam că am să calc, pare drept dar e înclinat destul de tare, presărat și cu iarba și cu pietre și cu flori. Mici obstacole de mângâiat când nu aveai chef de aventuri sau amintiri noi...voila....vine viața să spuna ''Joac-o pe-asta''. Și o joci, nu ai de ales și poate începe sa-ți placă. Am căutat întotdeauna să mă definesc frumos, pe cât de complex pe atât de simplu și de reușit, în moduri în care să mă cunosc eu pe mine în primul rând și apoi și ceilalți. 
De-a lungul timpului m-am împiedicat de de oameni și conjuncturi care m-au lovit cu cuvinte, cu priviri și DA recunosc, nu m-am gândit că mă mai ridic de la pământ. Ce dor cuvintele, uneori preferi bătaia, pentru ca aia trece și urmele nu rămân si nu lasă cicatrici. I got scars on my body and stories I will never tell...și asta mă face să fiu altfel. Pentru că m-am ridicat și am continuat să merg greoi până astăzi când simt în sfârșit că pot să alerg, să mă susțin, să fiu o femeie completă, să am idealuri. E superb când Dumnezeu ia câte un om și îl pune pe calea ta să te învețe cât ești de minunat atunci când poate tu nu știi. E ingrozitor să te plângi de o situație și să ți se ivească lecții mai dure. Abia atunci simți că trăiești cu un scop, că nu ai ajuns degeaba unde ai ajuns, și că nu e nevoie de o mie de guri rele să te abată. Eu m-am împiedicat de oameni care au încercat să mă tragă tare în jos, care pretindeau că mă iubesc. Am simțit cum arde trădarea prietenilor cărora le-am oferit încrederea mea cu ochii închiși. Mă usturau obrajii de atâtea palme, pentru că eram prea mică atunci când am început sa le primesc din plin...dar astăzi știu ce este imunitatea.

Mi-au spus: nu ești suficient de buna, nu o sa te vadă nimeni
Mi-au spus: nu ai suficientă ambiție
Mi-au spus: ești prea timidă și nu o sa fii băgată în seamă
Mi-au spus: ești prea grasă și dacă nu arăți bine, ești degeaba
Mi-au spus: ești naivă dacă tu crezi că ai prieteni, nu mai visa cu ochii deschiși
Mi-au spus: ești prea deschisă și toți vor profita de asta
Mi-au spus: ești imatură și cu visele tale nu o sa faci nimic
Mi-au spus: ești frumoasă hai la un vin , film etc.
Mi-au spus: dacă te culci cu mine poți avea ceea ce îți dorești

M-au întrebat cine sunt și dacă nu cumva m-am aruncat în gol......

Și au rămas doar vorbe.

Și totuși, eu sunt, exist, nu ma mulțumesc doar cu asta, îmi îndeplinesc visele. Și totuși creativitatea mea nu are limite, am o mulțime de oameni în jur chiar dacă nu îi numesc pe toți prieteni, inspir pe cineva în fiecare zi, primesc zâmbete pentru ca eu continui să le ofer. Și dacă se va uita cineva urât la mine, am ce să dau la schimb,
pentru ca nu mi-am asfaltat gropile din obraji și nu ma tem să le arăt. Pentru ca știu ce înseamnă să fii la colț, pe marginea aia abruptă și recunosc, nu imi place deloc. Aleg strălucire, asumare și destin. Hai să învățăm să fim fericiți....
Cu drag, 
-A

Niciun comentariu: