duminică, 16 martie 2014

Nu imi plac...

....stiu una si buna. Nu imi plac oamenii ascunsi, care par ca spun atat de multe despre ei si totusi atat de putine.
Nu imi plac oamenii care vin numai la nevoie
Nu imi plac oamenii duplicitari
Nu imi plac oamenii individualisti (egoisti)
Nu imi plac oamenii care migreaza dupa interese
etc etc

  Era o perioada cand efectiv atrageam oameni nebuni, si la propriu si la figurat, dar atat de nebuni incat ma intrebam cat de nebuna sunt eu . Citesc des ca atragi ceea ce esti, si sincer incepusem sa ma sperii. In acea perioada, toata lumea avea probleme, toti acesti nebuni, aceste glume, de la care am invatat eu cat de intreaga sunt defapt, aveau probleme. Nu era suficient faptul ca labilitatea isi facea simtita in viata mea pe toate planurile. Cat a mai durat acea vreme, incepusem sa cred ca toti au cate o problema, mai mica sau mai mare, si oricat de sociabila oi fi eu, parca abia incepusem sa cunosc si eu cum sta treaba cu oamenii astia, cum sunt ei defapt, ce transmit, si ce concluzii ar trebui sa trag. Eu cred ca fiecare persoana cu coloana vertebrala are in spate un saprofit nebun, care nu vrea sa faca nimic sa iasa din starea asta, care se plange incontinuu indiferent daca ii merge rau sau bine, pentru care corabiile sunt mereu scufundate si pentru care nu exista nimic pozitiv in existenta asta.
 As mai vorbi dar m-am plictisit...eu provoc universul, nu mai doresc oameni nebuni in viata mea.


post signature

Niciun comentariu: