sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Inimii mele...

Inimii mele ii este dor de tine. Nu a realizat pana acum.....timpul vindeca , dar si scoate in evidenta ce credeam ca am pus bine deoparte. E frumos acest sentiment cand este impartasit....dar oare tie iti este dor de mine? iti este dor incat iti vine sa-mi dedici secunda vietii tale? ritmul ei si viteza?
Inimii mele ii este dor de tine, si iti scriu aici pentru ca nu am unde sa-ti spun, pentru ca nu-mi dai voie....pentru ca ma simt departe de tot ce te inconjoara, atat de departe si totusi atat de aproape. Nici nu sunt sigura cu cine vorbesc, cu Mine sau cu Tine? atat stiu....imi vine sa plang frumos, pentru ca urat nu stiu. Imi vine sa plang inocent , dar ca o femeie ce doreste a fi puternica pentru a creste.
Stii ce ma intreb? ma intreb daca amintirile sunt ceva ce avem sau, ceva ce nu mai e al nostru....ma intreb , si inimii mele ii este dor de tine. Eu te-am pus bine aici, tu unde m-ai pus? te uiti si tu la mine cum ma uit si eu la tine cand mi-e dor? am surprins niste zambete, am surprins buzele tale si mangaierile pe mine si le-am tatuat acolo, sa nu le mai scot. Tu pe mine unde m-ai tatuat?
post signature
E greu cu dorul ....

Niciun comentariu: