joi, 7 ianuarie 2016

De ce m-am frant ...

Credeam ca nu mai am nevoie de tine. Din nou m-am inselat. Mi-am incalcit un ghem cat mine de mare in suflet si ma chinui sa-l desfac, sa-l rearanjez , sa nu raman goala. Hey , nu ma vezi? striga franta oglinda mea....sunt aici si te astept cu bratele deschise. Nu ma vezi ! si ma doare !  Ceva ma doare tare si urlu in disperare si tu nimic....Tu esti neglijenta si nu te uiti la Tine.
    Ma dor toate . Car dupa mine sentimente si nobile si vinovate, si jucause, si noi....si totusi totul doare cand credeam ca timpul schimba viziunile, schimba ranile si vindeca. Eu credeam ca am sa cresc si....am crescut dar, nu egoist. Ci cu daruire, iar cu daruire, iar cu sufletul tot pe masura celui abandonat. M-am abandonat iar si acum ma caut....si am sa ma gasesc pentru ca doar Eu sunt fericirea. Intoarce-te si uita-te in oglinda.....acolo e TOTUL.
post signature
....poti simti ca esti viu, si fara sa te doara , stiai?

Niciun comentariu: