marți, 13 martie 2012

Pozitiv right?


Azi e o alta zi....
la inceput statea sa ploua insa a iesit un soare jucaus, nu stiu de unde, ideea e ca psihic cu siguranta stam mai bine. Asa realizez cum trece timpul si cum invatam pe zi ce trece ceva nou. Vorbind de mine, am niste idealuri de atins si incerc sa-mi urnesc motoarele spre realizarea lor. Mai intai astept sa iau o gura imensa de aer incat sa-mi ajunga pana la vacanta mare, asa cum spuneam odata. Nu stiu daca am sa reusesc , insa fac un pas in fata spre a-mi redirectiona gandirea in asa fel incat sa fiu pozitiva. Cred ca in ultima vreme cam asta am sfatuit pe cei din jur. Mi s-a spus ca blogusorul asta al meu e cam pesimist, de aceea m-am decis sa-i schimb fata si gandirea si lui, dar nu in ultimul rand subsemnatei. Poate e un semnal de alarma ca trebuie sa invatam sa nu ne dam batuti asa usor cand socotim lucrurile mai putin placute care ne framanta drept "probleme". Nu imi aduc aminte cine spunea ca lucrurile negative fac parte din viata noastra, dar pentru ca inca din basme invatam ca binele trebuie sa primeze, tindem sa eliminam ce e mai putin obisnuit si totodata neplacut. Momentan am de gand sa investesc in mine, in sufletul meu, vreau sa calatoresc cat mai mult, sa citesc ceea ce am lasat pe restante si sa ma relaxez cat mai pot. Imi daduse un prieten zilele trecute un "to do" list...pe care sa-l completez astfel incat sa pot zilnic sa respect un anumit orar pe care mi-l fac. Sincer nu am avut pana acum curajul sa-l printez, pentru ca nu am reusit sa-mi fac ordine in creieras si in ganduri astfel incat sa imi creez un set de chestiuni pentru a fi indeplinite. M-am saturat sa fac unele lucruri fortat, astept sa am mai multa initiativa...ceea ce ma linisteste este ca sunt constienta ca vorbesc doar despre o chestiune de timp, si ca atunci cand va trece sigur am sa ma tem de ceea ce sunt in stare sa fac. Anyway...pana atunci m-am specializat in noi tehnici ce tin de make-up , pentru ca nu am renuntat la acest hobby, si am de gand fiecare particica din mine insetata de creativitate sa o cultiv, indiferent de domeniul in care activez...pentru ca altfel consider ca ne pierdem. Orice talent e bine-venit si trebuie sa multumim pentru el.Destul de pozitiv nu? Tah-tah .
punct

Niciun comentariu: