marți, 28 decembrie 2010

Dupa

Au inceput fulgii sa creasca...
Dupa ce s-au hranit suficient cu afectiunea norilor impunatori si-au inceput fuga disperata in cercuri inexplicabile
Un dans tribal din care ia nastere zapada...
A trecut Craciunul de anul acesta si, sentimentele s-au sfaramat la gandul ca abia abia am simtit ceva. Mereu de sarbatori imi doresc sa fiu din nou micuta pentru ca pe vremea aceea mirosul de brad si colindatorii ma fascinau. Astazi insa devin din ce in ce mai dezamagita. Craciunul va fi an de an si este timp sa revenim la idei mai bune.
Voiam sa scriu acum ceva timp in avans despre cum are de gand sa fie anul acesta de sarbatori insa, lasand la o parte intrevederile cu vechi prieteni si chestiuni de genul asta ...ma rezum la cuvantul "sec".
A fost o atmosfera murdara pana aseara, masinile murdare si la fel si picioarele noastre undeva pana pe la genunchi. Nu exista sa nu dai de cate o pata de noroi pe unde nu te asteptai si culmea e ca si sufletul omului se inunda incet incet cu astfel de pete....pana ce revarsa de rautate. Zi de zi ma lovesc de rautati....daca spui cuiva ceva indiferent de e bun, rau, te ataca. OOkey, atunci realizez ca frustrarile sunt din ce in ce mai mari si complexele se amplifica in asa fel incat omul nu mai ajunge sa faca diferenta intre o idee cu substrat pozitiv si una cu substrat negativ.
Neinteresant pentru mine, atata timp cat eu am puterea sa le diferentiez
Poate am scris cam dur...insa pana aici Punct
am sa continui

Niciun comentariu: