joi, 23 septembrie 2010

Becoming



E greu...dar prind curaj
Lupta cu sinele e endless....cel putin asa iti da senzatia la inceput . Mi-am asternut pe foaie replicile sa stiu ce sa-mi spun mie, si apoi m-am asezat la masa timpului. El imi cere sa am rabdare, eu ma stramb din cand in cand, si cam stangaci incerc sa imi spun ca este foarte bine...chit ca undeva acolo in adancuri imi vine sa dau pumni in ce apuc si din nou sa o iau de la capat ca de ce eu, ca e nedrept si alte infinite bla bla uri peste care trebuie sa trec odata. Trebuie doar sa imi astern gandirea pe altceva, sa ma gandesc , am un an greu ,in sensul ca activitate este din belsug...pana la urma vorbim de o hrana spirituala. Nu am pretentii sa rezolv problema vietii in cateva zile...insa caut sa ma inarmez si nu gasesc un depozit free unde sa-mi fac permis. Am nevoie de munitie ....numai eu stiu unde sa o gasesc
Nu-mi lipseste dragostea,nici armonia.....doar curajul sa devin ce imi doresc inca de cand nu constientizam ca exist. Eu sunt cheia, eu sunt drumul, eu sunt totul
punct

Niciun comentariu: