sâmbătă, 31 decembrie 2016

In memoriam.

Hai sa iti spun ceva....
Vreau sa pleci tu 2016, mi-ai deschis ochii urat si m-ai trantit in realitate, Te iubesc dar te detest. E ultima ta zi, si o sa mori. Eu as spune ca e bine asa, nu am sa plang dupa tine, te-am plans cand erai prin convalescenta si presimt ca am sa te plang din nou cand voi realiza binele din urma ploilor pe care le-ai plasat pe cerul meu cel albastru si infantil. Am sa ma imbrac in rosu sa dansez la priveghiul tau, an urat si gol pe un jazz nebun. Ma lasi empty si bine imbracata, seducatoare si doar cu mine, cum trebuia sa fiu eu demult. Ai avut 365 de zile in care mi-ai sucit cate o emotie. Si totusi am realizat ca detin peste 365 de emotii ......mai raman trairi, amintiri, urate dar bune, Hai ca am mai invatat ceva. 2o16 o sa ai grija ca acum in ultima ta zi, sa-mi dai o palma peste fata si sa ma pui sa ma uit in oglinda, simteam ca vei face asta dar pentru un muribund ti-ai jucat cartea fin si delicat pana in ultima secunda. Eu iti multumesc pentru ca m-ai secat de puteri, de energiile stranse de care nu voiam sa ma lepad. Te rog sa mori sa imi lasi tigarile tale sa mai trag cate un fum si sa-l pastrez pentru 2017....promit ca stiu cum sa fac asta. 
...in mandatul tau am alergat dupa trenuri ce erau mult plecate din gara si mult prea departe de mine. Cineva mi le arata cu degetul si ma punea sa fug, sa obosesc atat de tare, si sa ma doara....eu chiar alergam stii? dar trenurile acelea vor reveni obosite si prea goale ca eu sa ma mai urc in ele....eu m-am plictisit sa curat rugina si sa duc lupte seculare spre intoarcerea lor, Nu mai am rabdare decat pentru mine, pentru ca inainte sa apartin cuiva, imi apartin mie. M-ai invatat sa am grija de mine, sa imi urc ochii in tavan sa imi proiectez idealurile....hai pa 2016 , nu te pup si nu te imbratisez. Iti arunc un trandafir rosu pentru companie, cel alb este al meu......

Niciun comentariu: