vineri, 23 ianuarie 2015

La multi ani, Eu !

Azi e ziua mea. Da...astazi am 26 de ani si -26 de greutati pe spatele meu. Azi de dimineata m-am trezit in saruturi si imbratisari , cu telefonul zornaind din timpul noptii. Unii ma iubesc, dar si eu pe ei. Azi, mama mi-a spus ca ma iubeste si mi-a lasat o urma de ruj pe fata in timp ce ii simteam parfumul ei..... de mama care acum 26 de ani s-a bucurat si a multumit lui Dumnezeu pentru darul cel mai de pret din viata ei. Azi tata mi-a scris o scrisoare de admiratie, de viata, de suflet. Azi....la multi ani din nou sufletul meu tanar !
post signature

"Draga mea ANDRA,
Nu demult, mama ta şi cu mine ,vorbeam ce sfaturi de viata sa-ti dam azi! Dar ne-am dat seama ca la acesta aniversare nu putem da sfaturi dar putem sa-ti transmitem gnidurile noastre fiind siguri ca le vei recepta. Viata are sensul ei lasat de DUMNEZEU in care te rog sa te increzi zi de zi , ceas de ceas, clipa de clipa! Cind vei fi cazuta in fata unui esec , cind gindurile negre te vor napadi vei stii ca noi suntem linga tine, iar singura ta sarcină este să ştii adânc în sufletul tău că eşti demnă de interes.Cind vei fi singura daca crezi in tine asa cum credem noi în tine si in valoarea ta, vei fi atrăgătoare în cel mai important sens al cuvântului: vei avea succes , vei atrage un băiat care este deopotrivă capabil de interes, dar și de dorință de a-și petrece viaţa investindu-l în tine.
Nu-mi pasă că îşi aşază coatele pe masă cind maninca, daca citeodata e cu capul in nori atâta timp cât e absorbit de felul în care nasul tău se încreţeşte când zâmbeşti.
Nu-mi pasă dacă nu are aceleasi preocupari ca ale mele, câtă vreme se joacă cu copiii pe care i-ai dăruit.
Nu-mi pasă dacă nu este interesat de bani, atâta timp cât îşi urmează inima şi ea îl conduce întotdeauna la tine.
Nu-mi pasă dacă este puternic, atâta timp cât îţi oferă sufletul lui ca sa ajunga la inima ta.
Nu-mi pasă cu cine voteaza la alegeri, atâta timp cât te alege pe tine să cistigi cu onoare un loc casa lui și în inima lui.
Nu-mi pasă de culoarea parului lui, atâta timp cât pictează tabloul vieţii voastre în culorile răbdării, sacrificiului,dragostei işi duioşiei.
Nu-mi pasă dacă este ortodox sau catolic , câtă vreme a fost crescut să aprecieze pe Bunul Dumnezeu.

Aşa că, micuța mea, dacă o fi să dai peste un astfel de bărbat şi eu cu el nu vom avea nimic în comun, nimic de impartit, vom avea totuşi în comun cel mai important lucru: pe tine.

Al tău etern interesat bărbat,
Tata"


....si toate astea fiind spuse, astazi ma simt printesa.

Niciun comentariu: