marți, 23 iulie 2013

Perioade

Perioadele fericite....
sunt medicamentele care ne fac sa traim, pe langa multe alte aspecte care ne completeaza caci atat de absurzi si goi suntem....ne conturam zi de zi, si ne accesorizam astfel incat sa ne vedem unii pe altii, pentru ca altfel suntem invizibili. Cred ca noi asa am inceput....o silueta superficiala, plina de caracter ca un amalgam de trasaturi care trebuiau ordonate frumos ca sa rezulte ceva. Acum trebuie doar sa ne descurcam unii cu altii, caci asta presupune o arta aparte....
descompusa sub razele lunii duc dorul unui val sa ma ridice din scaun si sa ma arunce sirenelor, caluţilor de mare si fructelor ce nu plutesc. Punct


"In ziua în care m-am iubit cu adevărat, am început să mă eliberez de tot ceea ce nu era benefic … Persoane, situatii, tot ceea ce îmi consumă energia. La început, ratiunea mea numea asta egoism.
Astăzi, stiu că aceasta se numeste … Amor propriu."

Niciun comentariu: